Tüketici hakları kaç kere aynı arıza?
Bir garanti ile kaplı bir cihaz aynı hatayı dört veya dört kez dört kez tekrarlarsa, üreticinin bu ürünü ücretsiz olarak değiştirmesi gerekir. Bu hakları kaybetmek istemiyorsanız, yetkili hizmetler için endüstriyel ürünlerin onarımını yapmalısınız.
Ürün kaç kez servise giderse iade edilir?
Cihaz arka arkaya üç kez çalıştırılırsa, cihazın yeni veya geri ödenmesini talep etme hakkına sahipsiniz. Ancak hiçbir şey yapamazsınız çünkü ürününüz çeşitli nedenlerle hizmete gider.
Garantisi olan ürün değişir mi?
Bazı nedenlerden dolayı, başarısız ürün, onarıldığı garanti süresinin süresi eklenerek güncellenir. Bu şekilde, tüketici bu onarım dönemi ile dezavantajlı değildir. Garanti başvurusu ile değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün garanti süresine karşılık gelir.
Servis tarafından değiştirilen ürünün garanti süresi ne kadardır?
Yedek ürünün garantisi, ilk satılan ürünün geri kalan garanti süresidir. Ürünün garantisi yeniden başlamıyor. Örneğin; Hatalı ürün ve 1 Ocak 2022’de elde edilen garanti yeni bir ürünle başlarsa, yeni ürünün garanti tarihi 01.01.01’dir.
2 kere değişim yapılır mı?
Değişim süreci bir kez gerçekleşir, değişim sürecinin ikinci kez gerçekleştirilmemesi, ancak ürünler iade edilebilir.
Garantiden değişen parçanın garantisi olur mu?
Bu diğer malların garanti süresi nedir? “Değişikliğin Garanti Dönemi” başlıklı Garanti Sertifikasının 10. maddesinde “Satın alınan malların geri kalan garantisine garanti başvurusu sırasında değişen malların garanti süresidir.” Kararlılık.
Bir telefon kaç kere garantiye giderse yenisi verilir?
Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz. .
Ayıplı mal kaç günde değiştirilir?
Kendimi değiştirme veya geri ödeme hakkım var mı? Evet, satın alınan mallar kusurlu ise, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez bir yanıltıcı yanıltıcı, fiyat azaltma veya malların teslimat tarihinden itibaren serbest onarımı ile mallardaki değişikliğe sahiptir.
Beyaz eşyada tüketici hakları nelerdir?
Evet, satın alınan mallar kusurlu ise, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez bir yanıltıcı yanıltıcı, fiyat azaltma veya malların teslimat tarihinden itibaren serbest onarımı ile mallardaki değişikliğe sahiptir. Tüketici yasayı kullanabilir.
Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?
Garanti süresi boyunca malzeme ve işleme ve montaj hataları nedeniyle arızalar, işleme maliyetleri, parçalardaki değişiklik veya başka bir adın ücretsiz olarak onarılması durumunda.
Birebir değişim garantisi nedir?
Ürün tamir edilemeyecek şekilde üretilirse ve ürün tamir edilemeyecek ve ürün tamir edilmeyecek şekilde üretilirse, yeni ürünle bir değişiklik yapılır ve bunlara ücret ödemeden gönderilirsiniz. .
Garantisi başlayan ürün iade edilir mi?
Hizmet iade edilmediyse, ürün dükkandan çıkarılırsa ve bir sorun varsa iade edilmez.
Yasal servis süresi kaç gündür?
Maksimum onarım süresi, binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV araçları, motosiklet, motosiklet, denizciler, yatlar, karmotorrades ve karavanlar için 45 iş günü, herkes için 20 iş günü.
Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?
Ürün dantellerinin düzgün bir şekilde bağlanması ve üründeki ayağın aktif olmayan kalması sağlanmalıdır. Aksi takdirde, üründe deformasyonlar meydana gelebilir. Ayakkabılarda, çarpma tabanlı kullanıcılar, hit, sürtünme vb. Üretim hatası olmadığı için koşullar garanti alanının dışında kalır.
Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?
Ürününüzün onarım süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahip olursunuz: ürünün geri ödenmesini talep edebilirsiniz.
Telefon kaç kere servise giderse yenisi verilir?
Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz. .
Yeni aldığım ürün bozuk çıktı ne yapmalıyım?
Evet, satın alınan mallar kusurlu ise, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez bir yanıltıcı yanıltıcı, fiyat azaltma veya malların teslimat tarihinden itibaren serbest onarımı ile mallardaki değişikliğe sahiptir. Tüketici yasayı kullanabilir.
Tüketici haklarına şikayetten sonra ne olur?
Tüketici Tahkim Komitesi’nin kararından 15 gün sonra size bilgilendirilen şirkete başvurabilir ve kararın uygulanmasını talep edebilirsiniz. Ayrıca doğrudan icra süreciyle başlayabilirsiniz.
Ayıplı mal şartları nelerdir?
Hatalı mallar hakkında konuşmak için, sözleşme tarafından kabul edilen mallar teslim edilmelidir, mülkün türü ve kalitesi nedeniyle malların taşıması gereken özellikler eksik olmalıdır. Bu nedenle, mal miktarının eksikliği utanç değildir.